BHP – Stanowiska administracyjno-biurowe
Kurs BHP – Stanowiska administracyjno-biurowe
Szkolenie BHP dla pracowników biurowych i administracyjnych – zgodne z wymogami prawa pracy, dostosowane do warunków pracy w biurze.
Cel kursu
Przygotowanie pracowników administracyjno-biurowych do bezpiecznego wykonywania pracy. Kurs dostarcza wiedzy o zagrożeniach w środowisku biurowym oraz uczy właściwego reagowania w sytuacjach awaryjnych.
Program kursu
Obowiązki pracownika i pracodawcy w zakresie BHP
Zagrożenia zdrowotne w pracy biurowej (ergonomia, stres, hałas)
Bezpieczne użytkowanie sprzętu biurowego
Organizacja ergonomicznego stanowiska pracy
Postępowanie w sytuacjach awaryjnych
Ochrona przeciwpożarowa i ewakuacja
Warunki przystąpienia
Zatrudnienie na stanowisku administracyjnym lub biurowym
Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy komputerze
Egzamin i certyfikat
Kurs kończy się krótkim testem sprawdzającym wiedzę. Uczestnik otrzymuje certyfikat ważny przez 6 lat – zgodnie z przepisami dla pracowników administracyjno-biurowych.
Korzyści
Spełnienie obowiązku szkoleniowego wynikającego z Kodeksu pracy
Zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa pracy
Poprawa ergonomii stanowiska i zmniejszenie ryzyka urazów
Certyfikat uznawany przez wszystkie instytucje kontrolne

