Procedura Reklamacyjna

Zależy nam na najwyższej jakości świadczonych usług. Jeśli masz zastrzeżenia do przebiegu kursu lub organizacji szkolenia, skorzystaj z naszej procedury reklamacyjnej.

Zgłoszenie reklamacji

Reklamacje można składać pisemnie na adres e-mail: szkolenia.jaslo@onet.pl lub listownie na adres siedziby firmy.

Termin rozpatrzenia

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku konieczności uzupełnienia danych, termin może ulec wydłużeniu.

Wymagane dane w zgłoszeniu

  • Imię i nazwisko uczestnika kursu
  • Data i nazwa kursu
  • Szczegóły dotyczące przedmiotu reklamacji
  • Oczekiwany sposób rozwiązania sprawy
  • Dane kontaktowe

Kontakt

W razie pytań dotyczących procedury reklamacyjnej, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem: szkolenia.jaslo@onet.pl.